Retour producten Huidexpert Renee
Ik wil er alles aan doen om te voorkomen dat je jouw producten retour moet sturen. Daarom zet ik de volgende dingen in om jou zo goed mogelijk advies te geven tijdens het online winkelen.
Vraag me advies
Weet je niet zeker welk product je moet nemen, maak dan gebruik van het huidadvies formulier.. Want een goed advies is het halve werk.
Foto´s & film
Door foto´s en filmpjes van jouw huid kan ik jou het beste advies geven. Ik kijk naar welke producten in welke combinatie een prachtig resultaat kunnen brengen voor jouw huid. Ook is je huid natuurlijk een levend orgaan wat per week, per dag maar ook per uur kan veranderen. Ik hou in dit in de gaten zodat ik hier ook rekening mee kan houden.
Productinformatie
De belangrijke informatie over het product is te vinden in de tekst en onder het kopje beschrijving. Mocht je wat extra tips willen bij bepaalde producten kun je me het beste volgen via Instagram of Facebook.
Mocht je ondanks alle tools toch een artikel moeten retourneren dan is dit geen probleem. Ik help je hier graag mee verder. Onderstaand vind je de regels en een stappenplan waarin duidelijk staat hoe je de artikelen kunt retourneren.
Je hebt 14 dagen bedenktijd.
Ben je om wat voor reden dan ook toch niet zo happy met je aankoop? Dat kan. Gelukkig heb je altijd 14 dagen bedenktijd en mag je jouw pakket altijd terugsturen. Wel zijn er een aantal punten belangrijk bij het terug sturen:
- Je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst te retourneren, de kosten van het retourneren zijn voor je eigen rekening.
- Wanneer je ervoor kiest het product terug te sturen, zal het product met alle geleverde toebehoren, in originele staat en verpakking, ongebruikt en onbeschadigd aan mij geretourneerd worden.
- Om het product te retourneren dien je het retourformulier volledig in te vullen. Deze ontvang je van mij als je je retour hebt aangemeld via [email protected]
- Ik zal het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen terugstorten op je bankrekening na ontvangst in goede orde.
- Ik begrijp dat je het product wilt bekijken en beoordelen maar zodra de seal verbroken is kan het product niet meer terug nemen.
- Het je een fout product ontvangen? Controleer altijd eerst je bestelling voordat je het in gebruik gaat nemen. De producten mogen niet onrechtmatig in gebruik worden genomen en vervolgens aangemeld worden voor retour. Het gaat om hygiënische producten, die niet meer verkocht kunnen worden.
- De kosten voor het retour sturen zijn ten alle tijde voor je eigen rekening. Wij adviseren ten alle tijden je pakket aangetekend retour te sturen omdat je dat verzekerd bent. Het risico van het retour zenden ligt altijd bij jou of PostNL (indien aangetekend)
- Mocht je het product willen ruilen voor een ander product zullen de kosten voor het opnieuw versturen voor eigen rekening zijn.
- Het komt wel eens voor dat je een allergische reactie denkt te hebben. En dat is heel vervelend. In bijna alle gevallen ben je op mijn website omdat je niet tevreden bent met je huid. Je hebt een huidprobleem of je bent niet blij met hoe je huid eruit ziet. Hij is vaal en je zou graag weer een gezonde glow willen. Al met al heeft dit maar een betekenis. Je huid conditie is niet optimaal en uit balans. Doordat de conditie niet optimaal is kan je huid gaan reageren op de producten. Vaak is je huid niet gewend dat er zulke hoge werkstoffen je huid binnen gaan en deze aan het werk zet. Net als bij het trainen van je lijf, wanneer je net begint krijg je altijd spierpijn. Zo is dat ook met je huid. Wanneer je net begint is de kans op een reactie aanwezig.
- Je kunt ten alle tijden contact met me opnemen. Want vanaf het moment dat je aan de slag gaat begeleid ik je als Huidexpert tijdens dit proces. Ik wil je vragen om ten alle tijden een foto van jouw huid te sturen en bij spoed altijd bellen. Helaas kan ik om deze reden geen producten retour nemen als ze gebruikt zijn. Maar ik kom met een gepaste oplossing en samen komen we eruit.
Is je pakket beschadigd?
Ik heb gekozen om met PostNL te verzenden, wetende dat dit het beste bedrijf is binnen Nederland om de pakketten te versturen. Toch kan het helaas wel eens voorkomen dat het pakket beschadigd bij je aankomt. Ik vind het erg vervelend dat dit gebeurt. Daarom ga ik het meteen oplossen.
- Mocht je pakket beschadigd zijn als de postbode het komt brengen, neem het dan niet aan en weiger het. Tip van ons: maak altijd een foto van het pakket als bewijs!
- Stuur me een mail naar [email protected] met de foto´s en datum van levering en vertel in de mail wat er is gebeurd.
- Je krijgt van mijn instructies nadat je me op de hoogte hebt gebracht van de beschadiging.
- Producten zonder retourformulier en/of reden zomaar worden teruggestuurd, neem ik niet in behandeling.
- LET OP: Mocht je product niet meer werken (denk aan een pompje etc.) ga dan nooit zelf sleutelen aan het product. Wanneer je het product zelf hebt open gemaakt of hebt geprobeerd te maken, neem ik het niet meer terug.
- Wanneer je product niet werkt vraag ik je altijd om een foto of filmpje te maken.
- Wanneer ik beoordeel dat het product aan de hand van de video defect is mag deze retour gestuurd worden. Bij ontvangst zal er een onderzoek gestart worden om uit te sluiten wat er defect is en of het product niet met opzet is beschadigd.
- Wanneer ik constateer dat het product opzettelijk na een gebruiksperiode is beschadigd, vergoed ik het niet en zal het defecte product ook niet terug sturen.
- Het kan ten alle tijden voorkomen dat je het product laat vallen, gelukkig kunnen sommige producten tegen een stootje. Maar niet allemaal. Voor vallen en stoten ben ik niet verantwoordelijk en kan ik helaas niks voor je betekenen.
Ik streef erna om alles op een fijne manier met je op te lossen. Mocht je ondanks bovenstaande punten toch een klacht of een verbeterpunt voor me hebben. Laat me dit alsjeblieft weten door te mail naar [email protected].
Ik waardeer het enorm als je jouw mening met me deelt, want alleen dan kan ik mezelf verbeteren!
Liefs Renee